"עשרות אלפי עובדים זרים תקועים בחו"ל בגלל ניירת"

    שטח נדלני 1 Comment on "עשרות אלפי עובדים זרים תקועים בחו"ל בגלל ניירת"

    ראול סרוגו, נשיא התאחדות בוני הארץ, לעו"ד נתנאל לאופר בתכנית שטח נדלני: "הגיעו רק כ-1500 עובדים זרים. במשרדי הממשלה עובדים על זה אבל כולם נותנים לאילוצים משפטיים, הבירוקרטיה מטורפת ואני לא רואה התקדמות"

    Construction for new housing the Northern Israeli city of Tzfat, on June 15, 2023. Photo by David Cohen/Flash90 *** Local Caption *** צפת בניה דיור יוקר המחיה פועלים אוכלוסיה בנינים עבודה צפון נוף בתים צילום: David Cohen/Flash90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האזינו לראיון המלא>>>

    ראול סרוגו, נשיא התאחדות בוני הארץ, שוחח עם עו"ד נתנאל לאופר בתכנית שטח נדלני, על משבר הדיור: "לא צלחנו את המשבר, הוא באותה נקודה כמו בפרוץ המלחמה. 110 אלף עובדים פלסטינים נעלמו מהמפה והגיעו רק כ-1500 עובדים זרים".

    לדבריו: "במשרדי הממשלה עובדים על זה אבל כולם נותנים לאילוצים משפטיים, הבירוקרטיה מטורפת ואני לא רואה התקדמות. יש 20 אלף עובדים שכבר מויינו על ידי ההתאחדות וממתינים להגיע, אבל לא מגיעים בגלל ניירת".

    עוד אמר סרוגו: "אני מציע לעשות בדיקות מדגמיות. לכל עובד יש 60 דפים של מסמכים. מה כבר יקרה אם מתוכם יגיעו 200 אנשים עם עבר פלילי או חולים? לדעתי צריך גם להכניס גם 10-20 אלף עובדים פלסטינים עם אישורים. עדיף אותם מאשר שוהים בלתי חוקיים שכבר החלו להיכנס".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אם בארזים נפלה שלהבת מה יגידו אזובי הקיר . ספק סביר הפך את חינו למצב לא סביר בלשון המעטה.